8 Kasım 2009 Pazar

bir kış masalı

Kış mevsiminin kendisini göstermesi gereken (ama ki hala gostermedigi) su gunlerde blog dunyasina giris yapmaya karar veren ben, pek bir sevdigim Sezen Aksu sarkisindan esinlendim.

4 sene oncesinden de bir hikayesi vardir bu sarkinin benim icin, belki bir gun onu da anlatirim.

Surekli bir seyler uydurma konusunda dehset basarili olmama ragmen bloga ne yazabilecegimi daha hic bilmiyorum. Sadece pek sevgili malumafatrus'u pek bir severek okuyor olmam bu yola adimimi attirdi. Aklima geldikce o bu su, yazarim (yazabilirim) diye temenni ediyorum bakalim.

Baslamak isin yarisi ise sayet, neredeyse cogu gitti azi kaldi.

Murathan'a selam olsun;

"Kış başlıyor,
Giriyoruz kara ve soğuk bir mevsime"

1 yorum:

  1. evvele temsili kızmırı kurdeleyi keserek hayırlı uğurlu olsun dileklerimi sunarım.
    Efendim bu blog hadisesi yazdıkça saracak bir durum, en azından benim için böyle. Ondan elini korkak alıştırma, aklına geldikçe yaz, çünkü yazacak sayısız konun olacağına eminim. Bir de işte bizim basket maçların kritiğini yapabiliriz spor köşesi olarak da:)

    YanıtlaSil